GroupCamp
  • Prohlídka
    • Plánovač prostředků
    • Řízení projektů
    • Výkaz práce
    • Intranet pro on-line spolupráci
    • Extranety pro klienty
    • Sdílení souborů
  • Ceník
    • Ceník
    • Porovnat všechny nabídky
  • Dokumenty
    • Dokumentace
    • Videa
    • Blog
    • Případové studie
    • Podpora
  • Společnost
    • O nás
    • Klienti
    • Tisk
    • Kontakt
  • Přihlásit se
  • Česky
    • English
    • Česky
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Suomi
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Polski
    • Português
    • Русский
    • Svenska
    • 简体中文
Registrace zdarma

Centrum Nápovědy

Projekt
  • Domů
  • Dokumentace
  • Videa
  • Blog
  • Případové studie
  • Štítky
  • Hledat
  • Obraťte se na Support Team
  • Domů
  • Dokumentace
  • Videa
  • Blog
  • Případové studie
  • Štítky
Tweet
Google
  • Aplikace
    • Aplikace Přehled: Řídící panel projektu - Rozpočet projektu
    • Aplikace Úkoly
    • Aplikace Milníky: Plánování projektu
    • Aplikace Čas
    • Aplikace Soubory
    • Aplikace Wiki
    • Aplikace Diskuze
    • Aplikace Aktivity
    • Řídící panel pro více projektů pro Manažery a uživatele
    • Scheduling applications
    • Výkaz práce
  • Projekt
    • Nastavení projektu. Tvorba, úprava a správa projektů. Export a archivování projektů.
    • Správa členů projektu. Přidat nebo vymazat členy
    • Přizpůsobit nastavení aplikací ke každému projektu
    • Sdílejte vaše projekty s vašimi zákazníky a partnery
  • Common questions
    • Presenting GroupCamp's Web, Smartphone & Tablet
    • Special price plans and discounts for NPOs, custom apps and premises based versions.
    • Problém s přihlášením k účtu. Jak obnovit uživatelské údaje?
    • Dostali jste pozvánku se připojit k účtu, ale nejde vám se připojit
    • Security and privacy of GroupCamp cloud applications
    • Get help from GroupCamp. Contact the support team
  • Uživatel
    • Personal User Preferences
    • GroupCamp Inbox application
    • Starred items application
    • How to use your email with GroupCamp
    • Sync your office calendar with your tasks and personal schedule
    • Enterprise Social Network and productivity features
    • Use multiple GroupCamp accounts with a single GroupCamp ID
  • Správce
    • Getting started with GroupCamp
    • Users Administration
    • Groups Administration
    • Files Administration
    • Resource and Cost management
    • Manage categories
    • Timesheet settings
    • Look & Feel. Customize background colors.
    • Enable integrations: Box, Dropbox, Google, Microsoft
    • Customize calendar synced fields for Apple, Google or Microsoft Outlook
    • Introduction to the GroupCamp API
  • Majitel
    • Manage subscriptions and payment
    • Access your invoices online
    • About the Owner role. Transfer the ownership of an account.
    • Purchase GroupCamp through Reseller Partners
  • G Suite
    • Projektové řízení s G Suite a Google Apps
    • G Suite - Google Apps Administrators: Setting up GroupCamp

Vyhledávání

Správa účtuŘízení rozpočtu projektuKalendářeŘídící panelSpráva dokumentaceSpráva dokumentůG SuiteReportingPro začátekGmail účetPříchozí e-maily - drop box adresaManagement úkolů a milníkůUpozorněníSoukromá sociální síťNastavení projektuPlánovačPředplatné, fakturace a platbaManagement časuManagement uživatelů

Správa členů projektu. Přidat nebo vymazat členy

Tlačítko Správa členů projektu umožňuje jednoduše přidat nebo vymazat členy mezi už existujícími uživately ve vašem účtu GroupCamp. Uživatelský přístup k tlačítku Správa členů je chráněn zvláštným oprávněním.

Poznámka: K vytvoření nových uživatelů, použijte tlačítko + na hlavní liště. Pro víc informací : Správa uživatelů (článek v angličtině).

V tomto článku:
Přístup k oknu Správa členů - Nastavení oprávnění pro přístup
Přidat nebo odebrat členy ze skupiny
Použití tlačítka "Rychlé přidání"
Přidání pomocí vyhledávání: Uživatelé, Týmy, Organizace, Společnosti
Pozvat nové členy: Přidat zprávu

Přístup k oknu Správa členů - Nastavení oprávnění pro přístup

V GroupCamp Projektu, pro přístup k oknu Správa členů určitého projektu, klikněte na tlačítko " i ", v Informačním panelu, klikněte pak na tlačítko Správa členů.

Správa členů projektu - Přístup k oknu Správa členů

K nastavení oprávnění pro funkci Správa členů, vstupte do Administrativního panelu, 

Vytvořit a vymazat členy - Správa členů projektu > Nastavení skupin - Vytvořit a vymazat členy klikněte na složku Projekt, pak na ikonu Nastavení skupin.

Použijte záložku Oprávnění.

Správa členů projektu -  Nastavení oprávnění pro přístup

Poznámka: je-li vaše Politika řízení nastavena na Vlastní nastavení pro každou skupinu, je možné přizpůsobit toto oprávnění pro každý projekt zvlášť.

Pro správu členů projektu, kterého nejste členem, použijte aplikaci Skupiny. Podrobnější informace v rubrice: Administrace skupin (Článek v angličtině).

Přidat nebo odebrat členy ze skupiny

K odstranění člena ze skupiny, jednoduše odškrtněte člena ze seznamu. 

Správa členů projektu - Přidat nebo odebrat členy ze skupiny

Klikněte na Ok. Hotovo.

Použití tlačítka "Rychlé přidání"

V okně Správa členů, klikněte na tlačítko Rychlé přidání.

Použití tlačítka "Rychlé přidání" - Vytvořit a vymazat členy

Můžete vybrat spolupracovníky pro vaše týmy nebo organizace, anebo zvolit hosty mezi společnostmi přítomnými ve vaší skupině.

Klikněte na jednu z možností a vyberte členy, které chcete přidat.

Správa členů projektu - Vytvořit a vymazat členy

Poznámka: zobrazení organizací závisí od vašeho předplatného.

Přidání pomocí vyhledávání: Uživatelé, Týmy, Organizace, Společnosti

K přidání už existujícího uživatele (spolupracovník nebo host) z vašeho účtu, použijte vyhledávací pole:

Správa členů projektu - Přidání pomocí vyhledávání

Je možné vyhledat i tým, organizaci nebo společnost.

Vytvořit a vymazat členy - Uživatelé, Týmy, Organizace, Společnosti

Klikněte na požadovaný tým a zvolte spolupracovníky k přidání.

Správa členů projektu - Přidání pomocí vyhledávání

Pozvat nové členy: Přidat zprávu

Noví vybraní členové se zobrazí v dolné části okna Správa členů.

Pozvat nové členy - Správa členů projektu

Je možné členy odebrat odškrtnutím.

Chcete-li přidat zprávu, zaškrtněte odpovídající políčko, zadejte svou zprávu a klikněte na Ok.

Zpráva byla:

  • odeslána do aplikace Dorušená pošta nových členů,
  • publikována v Informačním kanálu skupiny v aplikaci Aktivity projektu.

Vytvořit a vymazat člen - Přidat zprávu

Poznámka: pokud nepřidáte zprávu, přidaní členové neobdrží potvrzení, projekt je zobrazen v jejich seznamech projektů.

Související videa

  • 2:10
    How to add and invite guests to join a GroupCamp account.
  • 1:34
    How to use categories in GroupCamp
  • 2:10
    How to use teams in GroupCamp
  • 2:23
    How to use organizations in GroupCamp
  • 4:13
    Použijte GroupCamp s G Suite a Google Apps
  • 2:01
    User management
  • 2:07
    How to use GroupCamp's Gmail Gadget to post messages and create tasks
  • 0:50
    How to sync your tasks and milestones with Google Calendar
  • 1:18
    Jak pozvat a řídit uživatele v projektu? Jak přidat uživatele do GroupCamp účtu?
Více

Prohlídka

  • Plánovač prostředků
  • Řízení projektů
  • Výkaz práce
  • Intranet pro on-line spolupráci
  • Extranety pro klienty
  • Sdílení souborů

Ceník

  • Ceník
  • Porovnat všechny nabídky

Developers

API Github

Dokumenty

  • Dokumentace
  • Videa
  • Blog
  • Případové studie
  • Podpora
Mapa stránek

Společnost

  • O nás
  • Klienti
  • Tisk
  • Kontakt

Smlouvy

  • Terms of Service
  • Billing and Payment Policy
  • Privacy Policy
  • Security statement
  • Naše webové stránky :
  • US
  • Česká republika
  • Deutschland
  • España
  • France
  • Suomi
  • Italia
  • 日本
  • Nederland
  • Polska
  • Brasil
  • Россия
  • Sverige
  • 中国
© 2018 GroupCamp - Ochranné známky, loga a obrázky jsou majetkem příslušných vlastníků
HSTS